مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-04حوادث

توقیف 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز در ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح برخورد با دلالان و افرادسودجو کاه و کلش در استان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح، 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه و کلش در محورهای مواصلاتی استان متوقف شده است.

- سرهنگ رضا همتی زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور کوتاه کردن دست دلالان و افراد فرصت طلب و در اجرای دستور مقام  قضایی، خروج هرگونه کاه و کلش از استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به توقیف وسایل نقلیه متخلف در این زمینه اقدام می شود.

وی افزود: با اقدام خوب ماموران پلیس راه انتظامی استان ایلام از ابتدای اجرای این طرح،  57 دستگاه خودرو حامل کاه و کلش مورد نیاز دامداران در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از این تعداد خودرو، 15 دستگاه در شهر شباب، 6 دستگاه در شهرستان چوار، 18 دستگاه در شهرستان دهلران، 10 دستگاه در شهرستان مهران و 8 دستگاه نیز در شهرستان آبدانان توقیف شده اند.

وی گفت: افراد سوجو قصد داشتند خودروهای حامل بار کاه و کلش خود را از طریق محورهای مواصلاتی استان به خارج از استان انتقال دهند که با هوشیاری ماموران متوقف و پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز در ایلام

توقیف 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز در ایلام