مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-05-04اجتماعي

درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا


فرماندار دنا در نشست با مدیرکل محیط زیست استان کهگیلیویه و بویراحمد درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا را کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا طی نشستی از مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر حریم  محیط زیست با مردم شهرستان دنا شد.

فرماندار دنا در این نشست زیست محیطی  گفت: شهرستان دنا بعنوان سرچشمه زیست محیطی ایران دارای ظرفیت های خاص و بالقوه ای است.

پناهی با اشاره به قرار گرفتن شهر و اکثر روستاها در کوهپایه دنا گفت: حساسیت مدیرکل محیط زیست آن قدر زیاد بوده که این خود نشان از وظیفه شناسی در پاسداشت ظزفیت های زیست محیطی است.

پناهی گفت: شغل و منبع درآمد اکثر کوهپایه نشینان دنا،کشاورزی باغداری و دامداری بوده که به جهت قرار گرفتن در مسیر خط مرزی حریم محیط زیست نیازمند توجه و تغییر ساختار حریم  محیط زیست است.

فرماندار دنا در این نشست زیست محیطی گفت: تعامل  مسؤولان با مردم  باعث پیشرفت و توسعه پروژه های عمرانی و اقتصادی می شود که نگاه مثبت مدیرکل محیط زیست استان در پروژه راه سی سخت به یاسوج را داشته و عملا عملیات اجرایی آن شروع شده است که به خاطر نگاه ویژه تشکر وقدردانی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا

درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا