مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-04ورزشي

سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا ثبت شد!


مدیر امور حقوقی و قراردادهای شستا از صدور سند ساختمان های فدراسیون فوتبال به نام این هلدینگ اقتصادی خبر داد! - سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا ثبت شد! مدیر امور حقوقی و قراردادهای شستا از صدور سند ساختمان های فدراسیون فوتبال به نام این هلدینگ اقتصادی خبر داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت شرمایه گذاری تامین اجتماعی در ازای بدهی فدراسیون فوتبال به این شرکت، اقدام به توقیف ساختمان های این فدراسیون و صدور سند به نام شستا کرد.

طبق آخرین اطلاعات، سند ساختمان فدراسیون فوتبال و همینطور سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس که در مالکیت فدراسیون قرار داشت، با حکم دادگاه، به نام شستا صادر شده است.

مهدی اسماعیلی مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره دریافت مبلغ پرداخت شده به فدراسیون فوتبال توضیحاتی را به شستارسانه ارائه کرد.

متن کامل توضیحات وی که در شستارسانه منتشر شده، به شرح زیر است: * شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی دی ماه 1398 با استناد به مصوبه ستاد مقابله با تحریم و مصوبه هیئت امنای محترم سازمان تأمین اجتماعی و به منظور کمک به فدراسیون فوتبال در شرایط تحریم های ظالمانه و در راستای منافع ملی کشور نسبت به پرداخت دو میلیون یورو به فدراسیون فوتبال به عنوان قرض، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا ثبت شد!

سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا ثبت شد!