مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-04سياسي

احتمال تأیید تعدادی زیادی از داوطلبانی که رد صلاحیت شده بودند


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: امیدوار هستیم تعداد زیادی از افرادی که در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ها رد صلاحیت شده اند در هیئت عالی نظارت تأیید صلاحیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کردی در خصوص روند احراز صلاحیت ها در البرز و موضوع رد صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت شهرستان ها گفت: اخیراً یک نشست سه ساعته با حضور استاندار البرز و اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان در خصوص این مساله برگزار شد که در این جلسه فضای تعاملی بسیار خوبی با تأکید بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه وجود داشت.

وی افزود: در این جلسه بر موضوع بررسی صلاحیت ها با رعایت مر قانون و بدون اعمال سلایق سیاسی و فصل الخطاب بودن نظر مراجع چهارگانه و لزوم حفظ آبروی داوطلبان تأکید شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با بیان اینکه در استان البرز مجموعاً یک هزار و 919 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند که این تعداد حدود 25 درصد توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ها احراز صلاحیت نشده اند، گفت: حدود دوسوم داوطلبان رد صلاحیت شده اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت استان اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تأیید تعدادی زیادی از داوطلبانی که رد صلاحیت شده بودند

احتمال تأیید تعدادی زیادی از داوطلبانی که رد صلاحیت شده بودند