مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-04سياسي

قلب مرکز فرماندهی و مدیریت و هدایت انسان ها است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه قلب یکی از موارد مهم در حوزه اخلاق، سلوک و عرفان، گفت: قلب مرکز فرماندهی، مدیریت و هدایت انسان ها است - ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه سه شنبه در مراسم معنوی و عبادی روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نورانیت دل از جمله درخواست هایی است که در دعاهای مختلف به ویژه دعای روزهای ماه مبارک رمضان از خداوند می خواهیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در دعاها از خداوند می خواهیم که قلب ما را نورانی کند، تاکید کرد: قلب یکی از موارد مهم در حوزه اخلاق، سلوک و عرفان، مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قلب یک مرکز ادراک لطیف است، تصریح کرد: قلب همچنین یک مرکز فهم و درک است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه قلب، یک نوع ابزار معرفتی است، گفت: شناخت لطیف و شهودی که برای انسان به دست می آید به واسطه قلب است که باید مراقبت شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در آیات قرآن کریم، قلب به عنوان مرکز استقرار ایمان عنوان شده است، اظهار کرد: جایگاه ایمان واقعی و حقیقی، قلب است البته مراد، آن قلب جسمی نیست.

وی با تاکید بر اینکه آرامش ایمان که در آیات و روایات مورد تاکید قرار گرفته، در قلب است، افزود: قلب به عنوان مرکز عواطف بشری معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب مرکز فرماندهی و مدیریت و هدایت انسان ها است

قلب مرکز فرماندهی و مدیریت و هدایت انسان ها است