مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 20:102021-05-04سياسي

عامل ردصلاحیت ها کیست؟


یکی از اخبار پربحث این روزهای حوزه انتخابات در جمع سیاسیون کشور رد صلاحیت گسترده برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بویژه تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر تهران است.

- یکی از اخبار پربحث این روزهای حوزه انتخابات در جمع سیاسیون کشور رد صلاحیت گسترده برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بویژه تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر تهران است.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با حضور رییس مجلس، وزیر کشور و تعدادی از اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر به منظور بررسی وضعیت و روند احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داده است.

او پس از ذکر برخی جزییات و دلایل برگزاری این جلسه اعلام کرده است: به نظر می رسد با این تصمیم مشکل تعداد زیادی از داوطلبان ردصلاحیت شده برطرف گردد و صلاحیت آنها تایید شود تا شاهد حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا باشیم.

ان شاءالله که چنین شود چرا که باید انتخاب را برعهده مردم گذاشت و آنچنانکه شهید مطهری نیز قائل بودند باید به انتخاب مردم اطمینان کرد؛ حتی اگر این انتخاب با نظر ناظران همسان نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ردصلاحیت ها کیست؟

عامل ردصلاحیت ها کیست؟