مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-04اجتماعي

پیش بینی بارش های نقطه ای در گلستان


مدیرکل هواشناسی گلستان از نفوذ امواج سامانه پرفشار از چهارشنبه شب به استان خبرداد و گفت: در مدت فعالیت این سامانه احتمال بارش های نقطه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خصوصاً در مناطق کوهستانی وجود دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از نفوذ امواج سامانه پرفشار از چهارشنبه شب به استان خبرداد و گفت: در مدت فعالیت این سامانه احتمال بارش های نقطه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خصوصاً در مناطق کوهستانی وجود دارد.

نوربخش داداشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز جو نسبتاً پایداری در استان حکم فرما خواهد بود و شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود به طوری که حداکثر دما در مرکز استان به 31 درجه سلسیوس می رسد.

وی بیان کرد: از اواخر وقت امروز سامانه ناپایداری وارد استان می شود که وزش باد (در برخی مناطق نسبتاً شدید) و رگبار و رعدوبرق را به همراه خواهد داشت.

داداشی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه جوی تا صبح شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش های نقطه ای، احتمال آب گرفتی برخی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان از هم استانی ها خواست طی این مدت از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها خصوصاً در مناطق کوهستانی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های نقطه ای در گلستان

پیش بینی بارش های نقطه ای در گلستان