مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-04سياسي

عامل ردصلاحیت ها کیست؟


یکی از اخبار پربحث این روزهای حوزه انتخابات در جمع سیاسیون کشور رد صلاحیت گسترده برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بویژه تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مشاور رییس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با حضور رییس مجلس، وزیر کشور و تعدادی از اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر به منظور بررسی وضعیت و روند احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داده است.

او پس از ذکر برخی جزییات و دلایل برگزاری این جلسه اعلام کرده است: به نظر می رسد با این تصمیم مشکل تعداد زیادی از داوطلبان ردصلاحیت شده برطرف گردد و صلاحیت آنها تایید شود تا شاهد حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا باشیم.

ان شاءالله که چنین شود چرا که باید انتخاب را برعهده مردم گذاشت و آنچنانکه شهید مطهری نیز قائل بودند باید به انتخاب مردم اطمینان کرد؛ حتی اگر این انتخاب با نظر ناظران همسان نباشد.

در ادوار گذشته انتخابات در ایران نیز شاهد بودیم که صلاحیت برخی از کاندیداها با برگزاری چنین جلساتی و یا رفت و آمد و مذاکرات افراد و گروه ها بالاخره تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ردصلاحیت ها کیست؟

عامل ردصلاحیت ها کیست؟