مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-04اقتصادي

هدف گذاری پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ثبت الکترونیکی درخواست های فعالان اقتصادی استان از ابتدای اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: هدفگذاری امسال، - محمود سیجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که ستاد تسهیل و رفع امسال، درخواست های فعالان اقتصادی صرفا از طریق سامانه Tashil.

stsm.

ir ثبت شود، البته فعلا درخواست های مربوط به رونق تولید از این قاعده مُستثناست.

وی ادامه داد: بنابراین باید گفت علاوه بر لزوم ثبت الکترونیکی درخواست ها، ارزیابی این تقاضاها نیز بر اساس همین سامانه و بر اساس ارجاع به دستگاه های استانی و یا ملی خواهد بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تاکنون نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، آموزش های لازم برای استفاده از این سامانه را گذرانده اند، ضمن آن که میز خدمتی به همین منظور در سازمان صمت استان تشکیل شده تا علاوه بر ارائه راهنمایی های لازم در مراکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان، این میز هم بتواند آموزش ها و راهنمایی های لازم را در این موضوع به متقاضیان داشته باشد.

سیجانی همچنین تصریح کرد: بر اساس راه اندازی این سامانه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، تقاضاها و درخواست های غیرالکترونیکی دارای اعتبار و ضمانت اجرایی نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری

هدف گذاری پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری