مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-05سياسي

پذیرفتن کفالت معنوی بیش از 2000نفر ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین نیکوکار کفالت معنوی بیش از 2 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان را در ماه مبارک رمضان پذیرفتند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین نیکوکار کفالت معنوی بیش از 2 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان را در ماه مبارک رمضان پذیرفتند.

محمدیوسف عارفی فر افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم ترین طرح های مشارکتی این نهاد به منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: به منظور حمایت همه جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکار در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد در دستور کار دارد.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می بندیم، اظهار کرد: در حال حاضر 8556 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 2679 نفر یتیم و مابقی محسنین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفتن کفالت معنوی بیش از 2000نفر ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد

پذیرفتن کفالت معنوی بیش از 2000نفر ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد