مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-05اجتماعي

وقتی آقامعلم سلفی می گیرد/ اینجا هیچ چیز مجازی نیست


سرویس اجتماعی در ایام شهادت مولایمان امیرالمومنان (ع)  و هفته معلم پیامی با مضمون زیر توسط مدیر آموزگار یک مدرسه در روستای محروم چالو از توابع  بخش چهاردانگه و همچنین رییس آموزش و پرورش این بخش در ساری، در فضای مجازی دست به دست شد.

در این متن آمده بود؛ ایام شهادت حضرت علی (ع) یاور مظلومان و یتیمان است؛ برای دو دانش آموز خواهر  یتیم ( یکی پایه اول ابتدایی و یکی پایه نهم ) در روستای چالو  در حال احداث خانه هستیم، پی و ستون ها زده شده است و برای ادامه کار نیاز به همت شما عزیزان داریم.

در ایامی که متعلق به حضرت امیر المومنان است با الگوگیری از آن امام به یاری این دو دانش یتیم بشتابید و کمک های سخاوت مندانه خود اعلام کنید  تا روند احداث منزل مسکونی این دو دختر گل و درس خوان تسریع شود.

هم اکنون منتظر یاری شما هستیم، اجر همه شما با حضرت امیرالمومنین! همزمان هفته معلم و در لیالی قدر و ماجرای  ساخت مسکن دو دانش آموز یتیم به هم  گره خورده است، به نظر اقدامی صحیح و دلنشین می آید ولی گویا مشکلات اقتصادی مانع از ادامه کار شده است، برای کسب اطلاعات از جزییات این اقدام خیرخواهانه مصاحبه ای با رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و مدیر این دبستان ترتیب دادیم که شما را به خواندش دعوت می کنیم؛ حامد خلیلی ازنی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آقامعلم سلفی می گیرد/ اینجا هیچ چیز مجازی نیست

وقتی آقامعلم سلفی می گیرد/ اینجا هیچ چیز مجازی نیست