مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-05اقتصادي

دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه ابلاغ شد


معاون وزیر صمت از ابلاغ دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه خبر داد.

- به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی از ابلاغ دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه خبر داد و اظهار داشت: به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی موجود در کشور و افزایشِ بهره وری سرمایه، دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

وی گفت: پس از تدوین پیش نویس اولیه، با همفکری و هم اندیشی با صاحبنظران، انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی این دستورالعمل نهایی شد.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این دستورالعمل به منظور ایجاد وحدت رویه در صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه برای اشخاص حقوقی با تأکید بر الکترونیکی بودن فرآیندها، به کارگیری شناسه کسب و کار و یکپارچه سازی اطلاعات مجوزها تدوین شده است.

وی هدف از تهیه این دستورالعمل را ایجاد وحدت رویه در نحوه صدور گواهی فعالیت واحدهای تولید بدون کارخانه و زمینه سازی برای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل، تسریع و شفاف سازی کلیه امور مرتبط با صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه دانست.

زرندی تصریح کرد: تولید بدون کارخانه، توانمندی مهندسی- بازرگانی برای تولید برون سپاری شده با استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی موجود کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه ابلاغ شد

دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه ابلاغ شد