مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-05اقتصادي

عدم استحکام سیل بندها موجب بروز سیلاب در گناباد شد


فرماندار گناباد با اشاره به بروز سیلاب در این شهرستان گفت: عدم استحکام بندسار و سیل بندها موجب بروز سیل در برخی از مناطق شهری و روستایی شده است.

- ، حامد قربانی شب گذشته در نشست اضطراری ستاد هماهنگی مدیریت بحران گناباد افزود: به دنبال بارش شدید و تخریب تعدادی بندسار و وجود تعدادی واحدهای غیر مجاز در طول مسیل ها، سیلاب بخشی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان را فراگرفت و به تبع آن خسارتهایی به بخشهای کشاورزی، ابنیه فنی جاده ها وارد شد که مجموع خسارتها در دست بررسی است.

وی ادامه داد: بندسارهای تعدادی از روستاهای حومه شهر گناباد و به خصوص پل بهاباد گنجایش حجم زیاد سیلاب را نداشت و در نتیجه بخش عمده سیلاب مناطقی از نوغاب، قصبه شهر، زیباشهر و تعدادی از مناطق روستایی را فرا گرفت و موجب آبگرفتگی زیاد در معابر شهری شد.

وی بیان کرد: بندسار، زنجیره ای از خاکریزهای کوتاه است که به شکل پشت سر هم و در امتداد خطوط تراز زمین به نحوی ساخته می شود که روانابهای حاصل از بارندگی در بالادست خود را به طور مستقیم از حوضه آبریز و یا غیر مستقیم به صورت انحراف از مسیل های فصلی در درون خود مهار کند.

فرماندار گناباد گفت: برخی معابر عمومی و مسیرها در داخل این شهر به دلیل مخاطرات احتمالی مسدود شده است و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان باید تا زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استحکام سیل بندها موجب بروز سیلاب در گناباد شد

عدم استحکام سیل بندها موجب بروز سیلاب در گناباد شد