مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-05سياسي

«ماما» ناجی سخت ترین لحظه های مادران


خبرگزاری فارس استان کردستان، فاطمه ملایی؛ روز ماما روز گرامیداشت مقام انسان های بزرگی است که همه ما با دستان مهربان آنها به آغوش گرم مادر سپرده شدیم و خبر خوش تولدمان با لبخند نویدبخش به پدرمان داده شده است، کسانی که آنها را به یاد نداریم و اصلا نمی شناسیم اما همه ما برای چند لحظه هم که شده در آغوش شان گریه کرده ایم.

مامایی حس باشکوه ترین لحظه ها از نخستین نفس، نگاه، فریاد، اشک و عشق است فرشته ای که شادی آفرین ترین لحظه زندگی را هدیه می دهد و ناجی سخت ترین لحظه ها است.

ماماها امانتداران صبور نبض زندگی و کلیددار سلامت ه ها خلق کرده اند و به عنوان حلقه مهم ارتباطی و هماهنگ کننده بین اعضای خانواده و اعضای تیم بهداشتی درمانی نقش بسیار مهمی در تامین سلامت زنان ایفا می کنند.

ماما، فرشته سبزپوش و نگهبان جان مادری است که در حساس ترین لحظات میان مرگ و زندگی او را یاری می کند تا نوزادی را که ماه ها انتظارش را می کشد پا به عرصه هستی بگذارد.

بزرگداشت روز جهانی ماما فرصت مغتنمی برای جلب توجه هر چه بیشتر مردم و مسئولان نسبت به جایگاه و اهمیت حرفه مامایی در ارتقای سلامت خانواده و تامین سلامت جامعه مامایی است چراکه این حرفه هنری است که علم را به خدمت می گیرد تا عشق را در معرکه راز و تجلی گاه آفرینش به نمایش گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماما» ناجی سخت ترین لحظه های مادران

«ماما» ناجی سخت ترین لحظه های مادران