مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-05سياسي

صفر تا صد مهارت آموزی سربازان در پادگان ها/چیزی به نام «سربازی حرفه ای» نداریم!


تهیه سند ملی طرح جامع مهارت آموزی تا اشتغال ، ثبت 6500 کارگاه محیط واقعی کار و توانمندسازی 180 هزار سرباز وظیفه از جمله مواردی است که مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح آنها را تشریح کرد.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس - مریم عرب انصاری:  با 2 هزار میلیارد تومان بودجه که مجلس برای اشتغال سربازان منقضی خدمت اختصاص داده، امیدواریم بتوانیم وظیفه اصلی مشاوره، هدایت شغلی و تسهیل گری را برای سربازان منقضی خدمت انجام دهیم و با این اعتبار بتوانیم به کسانی که با ایده، طرح و برنامه دنبال کارهای خرد یا سازوکارهای بزرگ هستند در بحث اشتغال کمک کنیم .

این سخنان را سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار انتظامی فارس می گوید.

  آخرین وضعیت و عملکرد قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، آمار سربازان توانمند شده، چگونگی تعامل و انعقاد قرارداد با سازمان های مرتبط در حوزه آموزش سربازان و راهکارهای اشتغال کارکنان وظیفه بعد از پایان سربازی از جمله مواردی است که سردار کمالی به تفصیل در مورد آن سخن گفت.

* برنامه قرارگاه مرکزی توانمندسازی ستادکل 5 ساله  است ** برنامه های قرارگاه مرکزی مهارت آموزی برای توانمندسازی سربازان از چه قرار است؟  قرارگاه مرکزی مهارت آموزی یک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد مهارت آموزی سربازان در پادگان ها/چیزی به نام «سربازی حرفه ای» نداریم!

صفر تا صد مهارت آموزی سربازان در پادگان ها/چیزی به نام «سربازی حرفه ای» نداریم!