مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-05حوادث

عدم استقبال از سامانه اموال مسروقه


برخلاف اینکه سامانه نما یک بستر مناسب برای رصد کالای مسروقه از سوی مالباختگان است اما مردم استقبال خوبی از این سامانه نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار علیرضا لطفی در توضیح سامانه نما و استقبال مردم از این سامانه اظهار کرد: حدود یک سال است که سامانه نمایشگاه مجازی اموال مسروقه مکشوفه فعالیت خودش را آغاز کرده و مسروقات کشف شده رسوبی در این سامانه بارگذاری می شوند.

وی افزود: کشفیاتی که نزد پلیس و مقام قضایی رسوب می شوند و مالکی برای آن پیدا نمی شوند را اصطلاحاً کشفیات رسوبی می گوییم.

این کشفیات را در سامانه نما بارگذاری می کنیم تا مردم به این سامانه مراجعه و آنها را شناسایی کنند و کالای به سرقت رفته خود را دریافت کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: اما متأسفانه تاکنون مراجعه مردم به این سامانه مناسب نبوده و عدد خروجی کالا بسیار پایین است.

تبلیغات کم علت عدم استقبال مردم از سامانه نما به گفته وی، عدم استقبال مردم از این سامانه نبود تبلیغات مناسب و معرفی کردن این سامانه به مردم بوده است.

سردار لطفی افزود: بخشی از کشفیاتی که پلیس از سارقان ثبت و ضبط می کنند بلافاصله به مالباخته آن تحویل داده می شود اما بخشی دیگر که تحت عنوان کشفیات رسوبی است نزد پلیس و مقام قضایی باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال از سامانه اموال مسروقه

عدم استقبال از سامانه اموال مسروقه