مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-05اقتصادي

ساماندهی و احیای بافت روستای تاریخی خویین ایجرود


رییس اداره­ میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی ایجرود، از بهسازی بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی خویین در این شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره­ میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی ایجرود، از بهسازی بافت تاریخی و کوچه باغ های روستای تاریخی خویین در این شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، لاله عبدی کیا گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در راستای حفاظت و نگه داری از معماری بومی و بافت تاریخی از مصالح بومی برای عملیات عمرانی در بافت تاریخی و فرهنگی روستای خویین استفاده می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ایجرود افزود: کف سازی با سنگ لاشه بومی منطقه، بهسازی معابر با جدول ­گذاری در حال حاضر در این روستای تاریخی و هدف گردشگری با همکاری بنیاد مسکن، دهیاری و نظارت کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ایجرود در حال انجام است.

عبدی کیا تصریح کرد: با انجام عملیات کف سازی و ادامه روند بهسازی و بازسازی این روستای منحصر به فرد، زیبایی دوچندانی پیدا می کند و مکانی منحصر به فرد برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و احیای بافت روستای تاریخی خویین ایجرود

ساماندهی و احیای بافت روستای تاریخی خویین ایجرود