مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-05سياسي

درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی


مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی اولین نوبت از نتایج ارزیابی های ویژه برنامه های انتخابات 1400 رسانه ملی درخشیدند.

- اظهار کرد: در اولین نوبت از نتایج ارزیابی های ویژه برنامه های انتخابات 1400 مراکز استان ها، شبکه قزوین با برنامه راه فردا و کسب 73 امتیاز رتبه دوم را بین دیگر مراکز کسب کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد:: همچنین در ارزیابی های رسانه ملی ویژه برنامه های تحویل سال 1400 مراکز، شبکه قزوین با ویژه برنامه چهلستون و کسب امتیاز 81 رتبه سوم را بین مراکز استانی به دست آورد.

رحیمی توضیح داد: بومی سازی و غنی سازی موضوع، پرداخت جذاب به آداب و رسوم و محورهای محتوایی، تنوع در پوشش تصویری و توجه همزمان به برنامه های در حال اجرا در نقاط مختلف استان و شهرستان ها در این ویژه برنامه برجسته و درخور تقدیر بود.

وی افزود: معاونت خبر مرکز قزوین هم در ارزیابی عملکرد کیفی خبر مراکز استان ها طی زمستان 1399 در بخش سردبیری رادیو (پخش اخبار صدا) رتبه اول را به خود اختصاص داد.

اطلاع رسانی، آگاهی بخش، هشدار دهی، آموزش و پیشگیری در پوشش اخبار کرونا با استفاده از شیوه های خلاقانه و هنرمندان در کنار پرداختن و پیگیری مطالبات مردم در رسانه، پرهیز از شهرت مداری و توجه به جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی

درخشش معاونت های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی