مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-05ورزشي

پلمب20باشگاه ورزشی دراصفهان/مراکز ورزشی با50 درصدظرفیت فعال شدند


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از پلمب 20 باشگاه ورزشی در اصفهان در شرایط وضعیت قرمز شیوع کرونا به دلیل فعالیت غیر مجاز خبر داد.

- احمد باقری مقدم در گفت وگو با رفتار کرده و همچنان مراکز ورزشی را در گروه سه مشاغل قرار دهند، اضافه کرد: این در حالی است که در استان اصفهان این مراکز در گروه دو قرار دارند.

مراکز ورزشی اجازه فعالیت با 50 درصد ظرفیت را دارند رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه مراکز ورزشی اجازه فعالیت با 50 درصد ظرفیت را دارند، ادامه داد: در این زمینه نظارت جدی از سوی مسئولان هیئت های ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقبال از باشگاه های ورزشی به اندازه شرایط قبل از کرونا نیست، اضافه کرد: از این رو ظرفیت مراکز به صورت کامل مورد استفاده قرار نمی گیرد.

فعالیت 25 بازرس هیئت پزشکی ورزشی در اصفهان باقری مقدم با بیان اینکه در شهرستان اصفهان 25 نفر بازرس و در دیگر شهرستان ها هر کدام یک یا دو بازرس از هیئت پزشکی – ورزشی فعالیت دارند، تصریح کرد: بیش از 750 مرکز و سالن ورزشی در اصفهان وجود دارد که نظارت مستمر را بر روی این مراکز داریم.

وی با بیان اینکه در شرایط قرمز شیوع کرونا در استان اصفهان در نظارت و بازرسی از مراکز و سالن های ورزشی شاهد تخلفاتی همچون باز و فعال بودن برخی از باشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب20باشگاه ورزشی دراصفهان/مراکز ورزشی با50 درصدظرفیت فعال شدند

پلمب20باشگاه ورزشی دراصفهان/مراکز ورزشی با50 درصدظرفیت فعال شدند