مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-05سياسي

کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر


سرپرست مرکز خون بند ناف موسسه رویان استان بوشهر از کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر سرپرست مرکز خون بند ناف موسسه رویان استان بوشهر از کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، علیرضا چمکوری با تبریک روز جهانی ماما عنوان کرد: ضمن تبریک خدمت ماماهای عزیز به مناسبت روز جهانی ماما، این روز بزرگ را به این عزیزان و به ویژه همراهان ما در مرکز سلول های بنیادی خون بندناف رویان بوشهر تبریک عرض نموده و از تمامی تلاش های ارزشمند که باعث پیشرفت این مرکز هم از لحاظ کمی و کیفی شده تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ادامه داد: دفتر بانک سلول های بنیادی خون بندناف رویان بوشهر بوشهر از سال 97 راه اندازی و با همکاری ماماها و پزشکان متخصص استان در زمینه جمع آوری نمونه های خون بندناف فعالیت که این مدت هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت به دستاوردها و پیشرفت خوبی دست پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر اظهار کرد: از لحاظ کمی ما از هفده نمونه در سال 97 به 48 نمونه در پایان سال 99 رسیده و در سال جدید هم با کمکی که ماماهای عزیز و همراهانمان در گرفتن نمونه های اورژانسی و ذخیره سازی بندناف ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر

کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول های بنیادی بوشهر