مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-05پزشكي

قزوینی ها بیش از مردم سایر استان ها به مهمانی می روند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مردم ما نسبت به استان های دیگر بیشتر در دورهمی ها و ارتباطات خانوادگی حضور پیدا می کنند همین امر باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا می شود بنابراین نیاز است که کار فرهنگی مناسبی صورت بگیرد چراکه کارهای مداخلاتی پاسخگو نیست.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مردم ما نسبت به استان های دیگر بیشتر در دورهمی ها و ارتباطات خانوادگی حضور پیدا می کنند همین امر باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا می شود بنابراین نیاز است که کار فرهنگی مناسبی صورت بگیرد چراکه کارهای مداخلاتی پاسخگو نیست.

پیمان نامدار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعلی کرونا در استان قزوین، تصریح کرد: آمار بیماران کرونایی سرپایی مراجعه کننده و بیماران ارجاع شده از مراکز نشان دهنده این است که در استان قزوین از قله بیماری کرونا عبور کردیم و شیب ابتلا به کرونا در قزوین نزولی خواهد شد.

وی افزود: باید توجه کنیم که اگر نتوانیم ازنظر فرهنگی همکاری مردم و دستگاه های نظارتی و کمک کننده به ویژه استانداری را داشته باشیم، قطعاً حوزه بهداشت و درمان فقط می تواند در بیمارستان ها خدمات درمانی ارائه کند، اگر تعداد بیماران سرپایی افزایش یا کاهش پیدا می کند ماحصل نتیجه فعالیت همه اعضای ستاد مقابله با کرونا به عنوان تصمیم گیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها بیش از مردم سایر استان ها به مهمانی می روند

قزوینی ها بیش از مردم سایر استان ها به مهمانی می روند