مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-05اقتصادي

استان تهران نیازمند 20 میلیون دوز واکسن کرونا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در استان تهران حدود 10 میلیون نفر داوطلب واکسیناسیون کرونا وجود دارد و با توجه به دستورالعمل تزریق 2 دوز واکسن برای هر فرد، عدد واکسیناسیون نهایی به 20 میلیون تزریق می رسد.

اولین نشست قرارگاه واکسیناسیون همگانی کووید-19 به منظور برنامه ریزی و افزایش ظرفیت و سرعت واکسیناسیون شهروندان تهرانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در این نشست با بیان این که در روزهای آینده با حجم زیادی از مراجعه برای دریافت واکسن مواجه می شویم، افزود: واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال سن در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شده و سایر گروه های سنی نیز به مرور به جمع مراجعه کنندگان مراکز بهداشت اضافه می شوند.

وی به سهم 4 میلیون نفری دانشگاه علوم پزشکی ایران در واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: این میزان واکسیناسیون عدد کوچکی نیست و نیاز به برنامه ریزی دقیق و ایجاد ساز و کار چندین ماهه در کنار ارائه سایر خدمات ضروری که در حال انجام است، وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر دغدغه نبود واکسن نداریم و از این فرصت باید برای پوشش سریع و حداکثری واکسیناسیون مردم بر اساس اولویت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اقدام کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران نیازمند 20 میلیون دوز واکسن کرونا است

استان تهران نیازمند 20 میلیون دوز واکسن کرونا است