موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-05حوادث

90 ساعت دلهره زیر زمین/ 2 معدنچی طزره هنوز پیدا نشدند


نزدیک به 90 ساعت از ریزش آوار تونل معدن زغال سنگ طزره و محبوس شدن دو کارگر در عمق زمین می گذرد اما به گفته مسئولان شرکت البرز شرقی هنوز این دو کارگر نجات پیدا نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: عملیات برای امداد رسانی به این دو معدن چی انجام و تقریباً تمام کارهای طزره تعطیل و فقط به این موضوع رسیدگی می شود.

منصور شریف با بیان اینکه پنج تیم با نیروهای تازه نفس تقویت هم شده اند و به صورت شیفتی و 24 ساعته در حال آوار برداری هستند و تا کنون بیش از 300 واگن از مکان ریزش شده برداشت شده اما تا کنون به مسیر ریزش تونل نرسیده ایم.

وی با یان اینکه این حادثه در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k 13 پیشرو و همزمان با ظهر شنبه رخ داده است، تاکید کرد: تمام تلاش مان را برای یافتن این دو معدن چی انجام و به خانواده های آنان نیز این اطمینان را می دهیم که با تمام توان به دنبال راهی برای رسیدن به ناحیه ریزش شده هستیم.

مدیرعامل البرز شرقی همچنین گفت: از روز گذشته یک تیم تخصصی دیگر به منظور استفاده حداکثری از توان و سرعت بخشیدن به روند آواربرداری افزوده شده تا کار سرعت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 ساعت دلهره زیر زمین/ 2 معدنچی طزره هنوز پیدا نشدند

90 ساعت دلهره زیر زمین/ 2 معدنچی طزره هنوز پیدا نشدند