مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-05اقتصادي

اجرای طرح «نذر خون» در شب بیست و سوم ماه رمضان


مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: طرح نذر خون در شب بیست و سوم ماه رمضان در 4 پایگاه تهران اجرا می شود.

- محمدرضا مهدی زاده، مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به طرح  نذر خون در راستای کاهش ذخایر خونی کشور به ویژه استان تهران، گفت: حدود یک سال و نیم از ورود کرونا به کشور می گذرد و نیروهای انتقال خون تقریبا مهارت های لازم را به دست آورده اند، اجرای پروتکل ها را می دانند و دستورالعمل ها به روز شده است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان 10 مرکز فعال در سراسر استان تهران وجود دارد که تا پایان ماه مبارک فعال هستند در این مراکز شیوه نامه ها به طور کامل اجرا می شود و اهداکنندگان خون می توانند با خیال راحت به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران ابراز داشت: تمامی سطوح و تخت های خون گیری این مراکز به طور مرتب ضدعفونی شده و فاصله تخت ها رعایت می شود؛ ضمن اینکه پرسنل انتقال خون تمامی آموزش ها را در این راستا فرا گرفته اند.

وی با درخواست از مردم برای نذر خون در شب بیست و سوم و مراجعه به پایگاه های انتقال خون در تهران، گفت: یکی از مراکز انتقال خون در وصال شیرازی (اداره کل انتقال خون استان تهران) است و سه مرکز دیگر در مناطق 20، 4 و 5 تهران از ساعت 20 تا 24 پذیرای نذرکنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر خون» در شب بیست و سوم ماه رمضان

اجرای طرح «نذر خون» در شب بیست و سوم ماه رمضان