مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-05سياسي

قدس و فلسطین بخشی از محور مقاومت در منطقه است/ برنامه های روز قدس در کرمان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به دلیل محور مقاومتی که در منطقه شکل گرفته، اهمیت روز قدس امسال بیشتر است چراکه قدس و فلسطین بخشی از این مقاومت است.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به دلیل محور مقاومتی که در منطقه شکل گرفته، اهمیت روز قدس امسال بیشتر است چراکه قدس و فلسطین بخشی از این مقاومت است.

حسین انجم شعاع صبح امروز 15 اردیبهشت ماه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار و از چند جهت برای ما مهم است.

وی با اشاره به اینکه مسجد الاقصی یکی از مقدس ترین مکان های برای مسلمانان بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی محسوب می شود، افزود: مسجد الاقصی قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و این مکان برای همه مسلمانان از اهمیت زیادی برخورداراست.

انجم شعاع تصریح کرد: این مکان توسط کسانی اشغال شده که بیشترین دشمنی را اسلام دارند و مردم فلسطین در کشوری که توسط یهودی ها اداره می شود مانند افراد مهاجر و کسانی که در اردوگاه هستند، زندگی می کنند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) برای اینکه همه کشورهای اسلامی را در این بحث به میدان و به کمک مردم مظلوم فلسین بیاورند، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس و فلسطین بخشی از محور مقاومت در منطقه است/ برنامه های روز قدس در کرمان

قدس و فلسطین بخشی از محور مقاومت در منطقه است/ برنامه های روز قدس در کرمان