مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-05پزشكي

نگرانی از وضعیت پیش بینی نشده بیماری در هفته های آینده


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با جهش هایی که در ویروس رخ می دهد و ورود راحت این ویروس ها به کشور، وضعیت روزهای آینده قابل پیش بینی نیست و بابت وضعیت بیماری در هفته های آینده بسیار نگران هستیم.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با جهش هایی که در ویروس رخ می دهد و ورود راحت این ویروس ها به کشور، وضعیت روزهای آینده قابل پیش بینی نیست و بابت وضعیت بیماری در هفته های آینده بسیار نگران هستیم.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همچنان میزان مراجعه و بستری در بیمارستان گنجویان دزفول بالا است، اظهار کرد: حدود 90 درصد تخت های عادی و تقریبا همه تخت های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال هستند و مجبور هستیم خدمات ICU برای بیماران نیازمند را در بخش های عادی انجام می دهیم.

وی افزود: همچنان روزانه 25 تا 30 نفر در بیمارستان گنجویان دزفول بستری می شوند البته سیر صعودی بستری کنترل شده اما هنوز نزولی نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال ظرفیت سازی هستیم تا دو بخش دیگر برای بیماران مبتلا به کرونا اضافه کنیم.

فیروززاده تصریح کرد: در صورتی که موارد بروز بیماری ناگهان افزایشی شود، ممکن است شرایط بدتر شود و با توجه به شیوع کرونای هندی باید مراقبت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت پیش بینی نشده بیماری در هفته های آینده

نگرانی از وضعیت پیش بینی نشده بیماری در هفته های آینده