مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-05اقتصادي

هشدار درباره وضعیت تولید تخم مرغ


رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به افزایش قیمت مولفه های تولید تخم مرغ، از قیمت گذاری دستوری و بی توجهی مسئولان به تولید در زمان کاهش قیمت محصول انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ناصر نبی پور با اشاره به اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بین 10 هزار تا 11 هزار و 400 تومان است، گفت: این رقم حدود 4 هزار تومان زیر نرخ مصوب است.

وی با اشاره به افزایش نرخ مصوب نهاده های دامی طی روزهای اخیر گفت: قیمت نهاده های سویا و ذرت حدود 15 درصد افزایش یافته و هم اکنون قیمت سویا 3,400 تومان و ذرت نیز 1,900 تومان است ضمن اینکه نرخ کرایه ها نیز بعد از عید 31 درصد افزایش داشته است.

رییس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران قیمت تمام شده تولید هر کیلوگرم تخم مرغ را در حال حاضر بالای 18 هزار تومان است، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده و با توجه به اینکه درگیر قیمت گذاری دستوری دولت هستیم و بدون مجوز دولت، اجازه نداریم نرخ را متناسب با افزایش قیمت نهاده های تولید، افزایش دهیم، پیشنهاد ما این است که تشکل ها از مسئولان مربوطه به دلیل کوتاهی هایی که می کنند، به دیوان عدالت اداری یا سایر نهادهای مرتبط شکایت کنند چرا که وقتی قیمت تخم مرغ بالا می رود، مسئولان با تولیدکنندگان برخوردهای شدید و قیمت واقعی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره وضعیت تولید تخم مرغ

هشدار درباره وضعیت تولید تخم مرغ