مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-05سياسي

متهم وضعیت ناراحت کننده مردم کارگزاران هستند نه انقلاب


داوزلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از سفره، اقتصاد و معیشت خود به شدت ناراضی هستند گفت: متهم این وضعیت ناراحت کننده کارگزاران هستند نه انقلاب.

- ، سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با انتشار نامه ای خطاب به رقبای انتخاباتی خود ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) نوشت: مطالعه تجربه رقابت های انتخاباتی در دوره های گذشته و همچنین وضعیت حاکم بر کشور و مردم بر آنم داشت تا مطالبی را با شما برادران عزیز در میان بگذارم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم ایران پیروزی گفتمانیِ مردمی خداباور و ستمدیده و مظلوم بر حکومتی وابسته و مستبد بود که بحمدالله در طول 42 سال گذشته با وجود موانع و سختی ها و دشمنی های فراوان با تبعیت از رهنمودها و اوامر نورانی امامِ راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب و حضور پررنگ و ایثارگونه مردم وفادار دستاوردهای بزرگ، افتخارآفرین و درخور توجهی را به ارمغان آورده است.

وی یادآور شد: در کنار دستاوردها، موفقیت ها و پیروزی های به دست آمده متاسفانه شاهد مشکلات، عقب ماندگی ها و ناکارآمدی هایی نیز هستیم که نتیجه این مسائل متاسفانه منجر به کاهش اعتماد عمومیِ مردم به مجموعه اجرایی و مدیریتی کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم وضعیت ناراحت کننده مردم کارگزاران هستند نه انقلاب

متهم وضعیت ناراحت کننده مردم کارگزاران هستند نه انقلاب