مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-05پزشكي

کردستان/ پیرمرد 120 ساله سقزی واکسن کرونا دریافت کرد


سالمند 120 ساله ای در مرکز جامع خدمات سلامت روستایی خورخوره این شهرستان به عنوان کهنسال ترین مرد استان واکسن کرونا دریافت کرد.

دکتر پروین خسروپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مرد کهنسال کردستان علی عبدی نام دارد و متولد سال 1280 سقز است که وضعیت جسمانی وی قبل از واکسن کرونا مساعد بود و هم اکنون نیز هیچ شواهدی مبنی بر نگرانی از واکسن مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در شهرستان سقز چهار هزار سالمند بالای 80 سال واکسن کرونا دریافت کردند و این واکسیناسیون تا پایان جمعیت مورد هدف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سالمندان از مراجعه به مراکز بهداشت و پایگاه های سلامت، خودداری کنند، افزود: کارشناسان مراکز خدمات سلامت و پایگاه های بهداشتی، از طریق تماس تلفنی، جمعیت هدف را فراخوانی خواهند کرد.

وی یادآور شد: از هشتم اردیبهشت ماه امسال تمامی مراکز خدمات جامع روستایی و 6 مرکز و پایگاه واکسیناسیون در سطح شهر فعال شده و درحال انجام واکسیناسیون برای گروه هدف 80 سال به بالا هستند.

خسروپور اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه تجمع گروههای هدف توسط مراقبین سلامت از طریق تلفن به مراکز مربوطه دعوت شده و برایشان واکسن تزریق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان/ پیرمرد 120 ساله سقزی واکسن کرونا دریافت کرد

کردستان/ پیرمرد 120 ساله سقزی واکسن کرونا دریافت کرد