مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-05بين الملل

نامه سناتورهای آمریکا به بلینکن درباره یمن


یک سناتور آمریکایی ضمن دیدار با نماینده سازمان ملل در امور یمن، در نامه ای به وزارت خارجه آمریکا افزایش کمک ها به یمن را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو تن مقام های آمریکایی که از چند روز پیش عازم منطقه شده اند، با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور در یمن را دشوار می کند.

این سناتور دموکرات ایالت کانکتیکات افزود، توافق هسته ای با ایران که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، برای ایجاد صلح در یمن بسیار مهم و حیاتی است.

وی در اظهاراتی جانب دارانه، با حمایت از طرح ابتکاری سعودی ها برای صلح یمن مدعی شد، بدون توافق هسته ای با تهران، ایرانی ها همچنان از یمن برای اقدام علیه آمریکا و متحدانش استفاده خواهد کرد.

مورفی و لندرکینگ روز گذشته (یکشنبه) با بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان دیدار و گفت وگو کردند.

 وزارت خارجه عمان در این خصوص اعلام کرد: در این دیدار درباره تحولات یمن و تلاش های انجام شده برای پایان دادن به جنگ به گونه ای که صلح و ثبات را از طریق روند سیاسی فراگیر محقق کند، صحبت شد .

علاوه بر مورفی، کریس کونز سناتور دموکرات آمریکایی در سفر به امارات متحده عربی گفت، امیدوار است بتواند نگرانی های قابل درک و مشروع شیوخ درباره بازگشت آمریکا به برجام  را کاهش داده و تعاملات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سناتورهای آمریکا به بلینکن درباره یمن

نامه سناتورهای آمریکا به بلینکن درباره یمن