مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-05ورزشي

ماجرای عجیب مصادره ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس


مسئول حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا ارائه کرد.

- صفی الله فغان پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان در اختیار شرکت شستا باشد، این چک را به مسئولان این شرکت دادند که در اختیارشان باشد، اصلاً شرکت شستا نمی توانست روی این چک اقدام و این چک هم نمی توانست فدراسیون را محکوم کند.

بعد از مدتی که شکایت از فدراسیون صورت گرفت، از ما درخواست تجدید نظرخواهی شد اما فدراسیون هزینه تجدید نظرخواهی را نداشت و سپس با اتفاقاتی که رخ داد، آنها حکم قطعی را دریافت کردند، اما صدور سند و انتقال ساختمان فدراسیون فوتبال به شرکت شستا خلاف قانون و مقررات است.

  فغان پور تصریح کرد: در یک مقطعی علیه صاحبان امضای فدراسیون و خزانه دار قرار صادر شده بود.

آن زمان علیه تاج و کفاشیان نیز قراری صادر کرده بودند، در آن مقطع به قاضی پرونده توضیح دادیم که این نفرات صاحب امضا هستند اما چک را امضا نکرده اند و وقتی این اتفاق رخ داد قاضی حرفش را پس گرفت و قرار را منتفی کرد.

ما به او اعلام کردیم وقتی چک مهر فدراسیون را ندارد نمی تواند به راحتی فدراسیون فوتبال را محکوم کند اما متأسفانه این اتفاقات رخ نداد و حکم علیه فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب مصادره ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس

ماجرای عجیب مصادره ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس