مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-05ورزشي

باقرزاده: پیمان فخری دخالتی در اسلحه اپه و فلوره ندارد


رییس فدراسیون شمشیربازی با شفاف سازی در مورد برخی مسائل پیرامون این رشته تاکید کرد که سرمربی سابر دخالتی در دو اسلحه دیگر ندارد.

- ، به دنبال اختلاف نظرهای مطرح شده در شمشیربازی پیرامون شرایط نابرابر در دو اسلحه اپه و فلوره نسبت به اسلحه سابر امروز چهارشنبه فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون نشستی در محل این فدراسیون برگزار کرد تا پیرامون این موضوعات و ابهامات مربوط به آن توضیح دهد.

اشاره به یک تماس مشکوک از هلند باقرزاده در آغاز نشست خبری گفت: زمانی که سال 82 در دور اول مدیریتم، سرپرست فدراسیون شدم، قرار بود برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم، همان زمان از هلند تماسی با من گرفته شد که متعجب شدم.

ماجرای خارج کردن شمشیربازان از کشور وی ادامه داد: در این تماس به من گفتند که چرا به ما برای اعزام اطلاع ندادید، من هم در پاسخ گفتم اعزام ما برای مسابقات آسیایی است به هلند چه ارتباطی دارد؟ در نهایت متوجه شدم که عده ای شمشیربازان را از کشور خارج می کردند.

اقتدار شمشیربازی از بازی های آسیایی 2006 شروع شد باقرزاده با تاکید بر اینکه آن زمان شمشیربازی هیچ جایگاهی در آسیا و جهان نداشت، خاطرنشان کرد: بعد از بازی های آسیایی 2006 دوحه اقتداری در این رشته ایجاد شد، البته تقریباً همزمان بود با اینکه من به دلایلی از این رشته و مدیریت آن دور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: پیمان فخری دخالتی در اسلحه اپه و فلوره ندارد

باقرزاده: پیمان فخری دخالتی در اسلحه اپه و فلوره ندارد