مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-05اقتصادي

رونق اقتصاد سبز با طعم گردو


 خرید نهال گردو و کاشت آن به صورت عمده  با توجه به فواید ارزشمند و تقاضای بسیار زیاد این گیاه در بازار قطعا می تواند یکی از شیوه‎ های درآمدزایی باشد که به افزایش درآمد سالانه شما کمک کند.

- و قرار دادن آن در خاک، برای هر نهال چاله‎ هایی حفر شود و مواد مورد نیاز گیاه مثل انواع کود در آن قرار داده شود تا خاک آماده برای کاشت نهال باشد.

نکته دیگر در خصوص کاشت نهال‎ های گردو این است که آبیاری منظم و به اندازه در رشد و باردهی آن تأثیرگذار بوده و از بیماری‎ هایی طوقه و ریشه جلوگیری به عمل می‎ آورد.

گاهی نیز با رعایت تمامی مسائل باغدار ممکن است با میوه‎ های باکیفیت و مرغوبی روبه رو نشود که این موضوع ممکن است به سبب ضعیف و یا بی‎ کیفیت بودن نهال‎ ها باشد.

از این رو برای اینکه وقت و هزینه و زحمت چند ساله خود را هدر ندهید برای خرید نهال گردو از مراکز معتبر و مورد اطمینان که به فروش نهال گردو در انواع و اقسام مختلف می پردازند استفاده نمایید تا با درختانی پربار روبه رو شوید.

کاشت گردو در چه کشورهایی انجام می شود؟ خرید نهال گردو و کاشت آن و تشکیل باغ‎ های گردو به دلیل خواص و کیفیت بالای گردو از سال‎ های اخیر در سراسر دنیا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصاد سبز با طعم گردو

رونق اقتصاد سبز با طعم گردو