مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-05سياسي

تأیید صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان شوراها در همدان


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان شورای اسلامی شهرها در شهرستان همدان مورد تایید قرار گرفت از بازنگری در جانمایی شعب اخذ رای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرایندهای پیش بینی شده در تقویم انتخابات تاکنون در ستاد انتخابات شهرستان همدان در موعد مقرر و برابر قانون به انجام رسیده است اظهار کرد: 417 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان همدان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به افزایش حدود 6 درصدی داوطلبان ثبت نامی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان همدان نسبت به دوره قبل افزود: در نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هیات اجرایی و نظارت شهرستان همدان صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان مورد تایید قرار گرفت و مراتب تایید و رد صلاحیت داوطلبان در اجرای ماده 53 آیین نامه اجرایی انتخابات 8 اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ شد.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه تاکنون 18 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان همدان انصراف داده اند اضافه کرد: پس از رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت لیست نهایی نامزدها طبق ماده54 قانون انتخابات و ماده 56 آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان شوراها در همدان

تأیید صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان شوراها در همدان