مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-05سياسي

ستاد انتخابات به وظایف خود واقف نیست/احراز صلاحیت صرف قانون انجام می شود


رییس هیأت عالی نظارت استان البرز در خصوص احتمال تأیید شدن افراد رد صلاحیت گفت: این امر طبق قانون و مقررات بررسی و تصمیم گیری خواهد شد، ستاد انتخابات اجازه اظهار نظر در این خصوص ندارد.

- علی حدادی، رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص تأیید افرادی که رد صلاحیت شدند، گفت: اطلاع رسانی باید شفاف صورت بگیرد، متاسفانه افرادی که در استان دخالت می کنند به هیچ وجه درست عمل نمی کنند.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه ستاد انتخابات استان باید وظیفه قانونی خود را درست انجام دهد، اظهار کرد: در ثبت نام ها تذکر دادیم، این تذکر را به شکل دیگری در دستورکار قرار دادند؛ استانداری حق ندارد در این خصوص مصاحبه کند.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات وظیفه خود را در ثبت نام ها نیز درست انجام نداده است، بحث سو پیشینیه باید در مدارک کاندیدا به ثبت می رسید اما در کمال ناباوری در هیأت اجرایی به این امر دقت نشده است؛ افرادی بدون داشتن سو پیشینه به هیأت نظارت ارسال شد.

حدادی بیان کرد: این اقدام تخلف هیأت اجرایی است و ربطی به هیأت عالی نظارت ندارد؛ در این خصوص چندین بار مستقیم تذکر داده ایم، سو پیشینیه ها باید وجود داشته باشد؛ تعجب آور است که فرد دیپلم برای انتخابات شهر کرج ثبت نام کرده است و هیچ مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات به وظایف خود واقف نیست/احراز صلاحیت صرف قانون انجام می شود

ستاد انتخابات به وظایف خود واقف نیست/احراز صلاحیت صرف قانون انجام می شود