مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-05سياسي

تحلیلی برمشکلات فرودگاه بجنورد/ فرودگاه یا فرود گَه گاه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، فرودگاه 25 ساله ی بجنورد که مجموع فرودهای هفتگی آن بر زمین این شهر به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد، سوژه ی این روزهای رسانه ها استان است.

  این فرودگاه شبه بین المللی که مسیر بجنورد به تهران را گه گاهی طی می کند و سال هاست در آرزوی یک خط پروازی منظم است حالا سودای پروازهای خارجی به سرزده و قبل از آنکه به سفرهای داخلی خود سامان دهد برای تحقق بخشیدن به نام بین المللی اش تلاش و تقلا می کند.

در حالیکه استاندار خراسان شمالی به دنبال پرواز به عشق آباد و عتبات عالیات است عده ای هنوز ساز جابه جایی مکان فرودگاهی را می نوازند که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است؛ از طرفی عده ای نیز با استدلال های مجهول، دم از احداث فرودگاه های دیگر در مناطق مختلف استان می زنند.

رسانه ها نیز بدون آوردن دلیلی در خصوص اظهارات خود در یک سردرگمی بدیهی حرف این مسؤول و آن مسؤول را لغلغه ی مطبوعات خود کرده اند و منتظرند تا ببینند پایان این بازی فراز و فرود هواپیماهای بجنورد به کجا ختم می شود.

عمده ترین مشکلاتی که برای فرودگاه بجنورد تاکنون ذکر شده شامل کوهستانی بودن این منطقه و لغو پروازها به دلیل شرایط جوی، کم بودن و عدم استقبال مسافران، مشکلات فنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی برمشکلات فرودگاه بجنورد/ فرودگاه یا فرود گَه گاه!

تحلیلی برمشکلات فرودگاه بجنورد/ فرودگاه یا فرود گَه گاه!