مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-05سياسي

کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی


در جلسه اضطراری قرارگاه آب، شورای حفاظت منابع آب وکارگروه استانی سازگاری باکم آبی بر کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی تاکید شد.

- در جلسه اضطراری قرارگاه آب، شورای حفاظت منابع آب وکارگروه استانی سازگاری باکم آبی تاکید شد؛ کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی ایسنا/اردبیل در جلسه اضطراری قرارگاه آب، شورای حفاظت منابع آب وکارگروه استانی سازگاری باکم آبی بر کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی تاکید شد.

فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این جلسه لزوم مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی برای همکاری در کاهش تبعات خشکسالی، گفت: با وضعیت خشکسالی امسال و شرایط سخت منابع و مصارف آب در استان اردبیل در سال 1400، باید همکاری های بین بخشی در میان دستگاه های اجرایی در قالب این جلسات افزایش یابد.

وی افزود: همه باید با ارائه راهکارهای لازم، دستگاه های متولی بخش آب را در تامین منابع آب برای بخش های مختلف یاری نماییم تا با مشکل حاد در ماه های آتی وتابستان مواجه نشویم.

عباس جنگی مرنی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل نیز با ابراز نگرانی از وضعیت بارش ها و افزایش دما در سالجاری و زمستان سال قبل و میزان ذخایر منابع آب سدهای استان، اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی

کاهش و صرفه جویی در مصارف آب با توجه به خشکسالی