مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-05بين الملل

تشکیلات خودگردان پرونده محله «شیخ جراح» را به دیوان لاهه ارجاع داد


تشکیلات خودگردان فلسطین به دستور «محمود عباس» رییس این تشکیلات، پرونده محله «شیخ جراح» را به دیوان کیفری بین المللی در لاهه ارجاع داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم ملحم سخنگوی دولت فلسطین گفت که به دستور محمود عباس پرونده خانه هایی که اسراییل قصد اشغال آن در محله شیخ جراح را دارد، به دیوان کیفری بین المللی در لاهه ارجاع داده شد.

طبق گزارش وبگاه آنها با دادگاه های قدس، خطر آوارگی و کوچ اجباری نزدیک به 500 فلسطینی در قدس را که دارای 28 منزل در محله شیخ جراح هستند، تهدید می کند.

فلسطینی ها به موجب توافقنامه ای که در سال 1965 میان دولت اردن و آنروا (آژانس امداد و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) بسته شد، مالک این زمین ها در قدس محسوب شده و منازل آنها توسط دولت اردن ساخته شد.

اما صهیونیست ها مدعی هستند زمینی که منازل فلسطینی ها در آن بنا شده قبلا متعلق به خانواده های یهودی بوده.

رژیم صهیونیستی اکنون با تبانی در دادگاه های قدس توانسته این ادعای دروغ خود را به کرسی بنشاند و صدها فلسطینی با آوارگی اجباری روبرو هستند.

یک شنبه پیش، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، صدور حکم در این زمینه را به تاخیر انداخت و به دو طرف چهار روز (یعنی تا روز پنج شنبه آتی) مهلت داد تا پیش از صدور حکم نهایی، بر سر این مشکل، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان پرونده محله «شیخ جراح» را به دیوان لاهه ارجاع داد

تشکیلات خودگردان پرونده محله «شیخ جراح» را به دیوان لاهه ارجاع داد