مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-05ورزشي

ایران برای اولین بار به جام جهانی مینی فوتبال می رود


تیم ملی مینی فوتبال مردان ایران برای اولین بار در مسابقات جام جهانی زیر 23 سال که قرار است مردادماه در اوکراین برگزار شود، شرکت می کند.

- تیم ملی مینی فوتبال مردان ایران برای اولین بار در مسابقات جام جهانی زیر 23 سال که قرار است مردادماه در اوکراین برگزار شود، شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعلام رسمی فدراسیون جهانی مینی فوتبال مبنی بر برگزاری مسابقات جام جهانی مینی فوتبال بانوان و مسابقات جام جهانی زیر 23 سال مردان در سال 2021، با موافقت فدراسیون ورزش های همگانی، انجمن مینی فوتبال برای شرکت تیم های ملی ایران در این مسابقات رسما اعلام آمادگی کرد.

کریم مقدم، رییس انجمن مینی فوتبال فدراسیون ورزش های همگانی با اعلام این خبر به ایسنا، اظهار کرد: با وجود پاندمی ویروس کرونا در کشور، حمایت های همه جانبه فدراسیون ورزش های همگانی باعث شد تا علی رغم گذشت تنها شش ماه از تاسیس این انجمن، فعالیت ها بسیار موفق پیش رود تا آن جا که رییس فدراسیون جهانی فعالیت های انجمن مینی فوتبال ایران را الگویی برای تمام فدراسیون های جهان اعلام کرد.

مقدم افزود: جام جهانی زنان و مردان زیر 23 سال مرداد ماه سال جاری در شهر کیف پایتخت اوکراین برگزار می شود و 16 کشور در آن شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای اولین بار به جام جهانی مینی فوتبال می رود

ایران برای اولین بار به جام جهانی مینی فوتبال می رود