مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-05اقتصادي

نظارت بر بازار تا کاهش نرخ تورم کرمانشاه تشدید می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار تا بهبود نرخ تورم استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار تا بهبود نرخ تورم استان خبر داد.

بهزاد باباخانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و رسیدگی به شکایت های مردمی به صورت مستمر و موثر انجام شود، اظهار داشت: با توجه به بررسی صورت گرفته در خصوص عوامل موثر بر نرخ تورم استان، در ستاد تنظیم بازار مشخص شد که نرخ تورم کالاها و خدمات برخی اتحادیه ها بیشتر از میانگین کشوری است و بر این اساس دستگاه های نظارتی باید سریعاً بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: اصناف و بازاریان همواره در بحرانها در کنار مردم بوده اند و نقش آفرینی مطلوب این زحمتکشان همیشه قابل تقدیر است و امروز هم انتظار داریم اتحادیه ها و اتاق اصناف در خط مقدم بازرسی به صورت ویژه و موثر بر کنترل قیمت ها نظارت کنند.

باباخانی رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی ثبت و اعلام شده از طریق سامانه های نظارتی و بازرسی اداره صمت را ضروری دانست و گفت: نقش نظارتی مردم برای کنترل قیمت ها بسیار مهم است و انتظار داریم تا حصول نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار تا کاهش نرخ تورم کرمانشاه تشدید می شود

نظارت بر بازار تا کاهش نرخ تورم کرمانشاه تشدید می شود