مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-05اقتصادي

تناژ تخلیه و بارگیری سه میلیون و ششصد هزار تنی بندر بوشهر در سال 1399


معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عملکرد بندر بوشهر در سال 1399 سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و 37000 تی ای یو در بخش کانتینری بوده است.

- ایسنا/بوشهر معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عملکرد بندر بوشهر در سال 1399 سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و 37000 تی ای یو در بخش کانتینری بوده است.

رییس ناحیه جنوب غرب شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اشاره به نقش والای سرمایه انسانی در شرکت و توجه ویژه به پرسنل و کارگران از تلاش های کلیه کارکنان شرکت تقدیر کرد.

سعید جعفری اظهار امیدواری کرد: ان شالله در سال پیش رو نیز همانند سالیان گذشته شاهد موفقیت های چشمگیر شرکت سینا در بنادر کشور باشیم.

در ادامه این آیین محمد شکیبی نسب، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از هیئت مدیره شرکت خدمات دریایی و بندری سینا بابت توجه و نگاه ویژه به پرسنل شرکت تقدیر کرد.

وی با ذکر این نکته که عملکرد بندر بوشهر در سال 1399 سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و 37000 تی ای یو در بخش کانتینری بوده است، خدمات رسانی صورت گرفته خوب به کشتیرانی ها و تجار را مدیون تلاش های کارگران شرکت سینا دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناژ تخلیه و بارگیری سه میلیون و ششصد هزار تنی بندر بوشهر در سال 1399

تناژ تخلیه و بارگیری سه میلیون و ششصد هزار تنی بندر بوشهر در سال 1399