مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-05ورزشي

برای فعالیت باشگاه ها پروتکل ویژه تعریف شود


رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه مدیران باشگاه های ورزشی خسارت زیادی را از تعطیلی ایام کرونا متحمل شدند گفت: برای فعالیت باشگاه ها و مراکز ورزشی پروتکل ویژه تعریف شود.

- رامین درویشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه کرونا به باشگاه داران و به خصوص افرادی که سالن های ورزشی را اجاره کرده   بودند خسارت زیادی وارد کرد اظهار کرد: با توجه به نقش باشگاه ها و مراکز ورزشی در تامین سلامتی مردم باید برای حمایت از آنان تدابیر جدی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از این مراکز ورزشی با وام خود را نگه داشتند گفت: البته تعدادی از مالکین باشگاه ها نیز خودگذشتگی کرده و با درک شرایط موجود کنار آمدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه نباید با بستن مکان های ورزشی صورت مسئله را پاک کنیم گفت: بهترین راهکار این است که برای باشگاه ها پروتکل های دقیق بهداشتی تدوین شود زیرا با ورزش می توان به جنگ بسیاری از بیماری ها رفت.

وی با اشاره به اینکه ما اماکنی را تعطیل کرده ایم که اسباب مبارزه با کرونا هستند ادامه داد: ویروس کرونا در دو سال اخیر مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده و بیشترین آسیب ها را به باشگاه داران وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فعالیت باشگاه ها پروتکل ویژه تعریف شود

برای فعالیت باشگاه ها پروتکل ویژه تعریف شود