مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-05اقتصادي

میزان پخت نان در بجنورد به میزان کافی نیست


استاندار خراسان شمالی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپخت روزانه 300 هزار نان در بجنورد، گفت: این میزان کمتر از جمعیت بجنورد است و باید برای تهیه مازاد آن به سراغ نان های بسته بندی برویم.

- ، محمدعلی شجاعی ظهر چهار شنبه در کارگروه آرد و نان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روند کنونی اداره نانوایی ها مورد مطلوب اتحادیه، اتاق اصناف، اداره کل صنعت و معدن و مردم نیست و این روند باید با تعیین قوانین جدید همراه با برخوردهای قانونی تغییر کند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر افزایش اختیارات، ارائه مسئولیت و پاسخگویی عملکرد برای اتحادیه نانوایان استان، گفت: کاهش یا افزایش سهمیه آرد نانوایی ها باید با نظر اتحادیه نانوایان و بدون فتوا و اعمال سلیقه شخصی باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر برخورد قاطعانه و سریع با خبازی های متخلف تاکید کرد و افزود: کمیته ای متشکل از بخش اقتصادی استانداری، سیستم قضایی و دادگستری، نیروی انتظامی، اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف برای تعیین سایر اختیارات برای واگذاری به اتحادیه نانوایان و مجازات متخلفان تشکیل شود.

شجاعی بیان داشت: در برخورد اول با نانوایی متخلف 20 تا 30 درصد سهمیه آرد واحد کسر شود و در صورت تکرار تخلف در کوتاه ترین زمان ممکن نانوایی پلمپ و سهمیه آرد آن بین سایر نانوایی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پخت نان در بجنورد به میزان کافی نیست

میزان پخت نان در بجنورد به میزان کافی نیست