مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-05سياسي

دولت، آمار مغشوش از ردصلاحیت ها می دهد/ دنبال تنش سیاسی هستند


هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: متاسفانه برخی مسئولان دولتی با ارائه آمار مغشوش از تعداد ردصلاحیت ها، باعث تنش سیاسی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اطلاعیه ای درباره جلسه اخیر وزیر کشور و رییس مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: باسمه تعالی پیرو انتشار خبری به نقل از رییس دفتر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در رسانه ها مبنی بر برگزاری نشستی بین وزیر کشور، رییس مجلس و برخی از اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اتخاذ تصمیماتی در این جلسه درباره شیوه بررسی صلاحیت نامزدهای این انتخابات، نکاتی به این شرح به اطلاع ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی می رسد: الف) جلسه مذکور که روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه در دفتر رییس محترم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، جلسه ای از قبل تعیین شده نبود بلکه با عنوان استماع گزارش وزیر محترم کشور و معاونان ایشان تشکیل شد و تنها چند ساعت قبل از برگزاری، برخی از اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نیز به آن دعوت شدند.

در این جلسه وزیر محترم کشور و معاون ایشان گزارش هایی درباره روند انتخابات شوراها ارائه شد و از منظر خود، دغدغه هایی را راجع به کیفیت مشارکت مردمی در انتخابات و نیز چگونگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت، آمار مغشوش از ردصلاحیت ها می دهد/ دنبال تنش سیاسی هستند

دولت، آمار مغشوش از ردصلاحیت ها می دهد/ دنبال تنش سیاسی هستند