مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-05سياسي

اعلام نحوه ثبت نام دوره های آموزش فنی وحرفه ای فرزندان بازنشستگان، به زودی


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: به دنبال امضای تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای کشور برای تامین نیازهای آموزشی بازنشستگان محترم و فرزندان آنها، - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: به دنبال امضای تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای کشور برای تامین نیازهای آموزشی بازنشستگان محترم و فرزندان آنها، جزییات و نحوه ثبت نام به زودی از طرق مختلف، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مرتضایی فرد امروز (چهارشنبه) گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و ضرورت آموزش های حضوری در برخی از رشته های آموزش فنی وحرفه ای و همچنین، گستردگی این مراکز در سراسر کشور همکاران من و همچنین، مسئولین سازمان فنی وحرفه ای در حال تمهید شرایط لازم هستند.

به گفته وی، نمایندگان اجرایی هر دو دستگاه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان فنی وحرفه ای جهت جمع بندی دستورالعمل اجرایی این تفاهم نامه معرفی شده اند و همکاران حوزه آی تی در حال طراحی بستر لازم برای ارائه اطلاعات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است، تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان فنی و حرفه ای کشور شنبه هفته جاری با حضور محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه ثبت نام دوره های آموزش فنی وحرفه ای فرزندان بازنشستگان، به زودی

اعلام نحوه ثبت نام دوره های آموزش فنی وحرفه ای فرزندان بازنشستگان، به زودی