مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-05فناوري

کارگاه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای «Google Drive» برگزار می شود


انجمن علمی برنامه ریزی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آشنایی مقدماتی با مجموعه نرم افزارهای «Google Drive» را برگزار می کند.

- کارگاه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای Google Drive برگزار می شود انجمن علمی برنامه ریزی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آشنایی مقدماتی با مجموعه نرم افزارهای Google Drive  را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، گوگل درایو در واقع نسخه اپلیکیشنی سرویس مبتنی بر وب Google Drive است که توسط کمپانی گوگل برای دارندگان گوشی های هوشمند طراحی شده است.

این نرم افزار یک فضای ابری و ایمن را با حافظه 15 گیگابایت در اختیار هر کاربر قرار می دهد تا اسناد و مدارک حیاتی و ضروری خود را در آن آپلود و ذخیره کند و از فایل های خود backup بگیرید، این سرویس برنامه های بکاپ گیری مانند acronis ارا نجام می دهد اما به شکل آنلاین.

با استفاده از این اپلیکیشن می توان تمامی عکس ها، فیلم ها و اسناد مهم خود را در یک فضای ابری و امن ذخیره و آنها را مدیریت کرد و برای آپلود و سیو اطلاعات بسیار مناسب است.

علاوه بر ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات همچنین می توان تمامی پوشه های سیو شده در این نرم افزار را به سادگی با دوستان خود به اشتراک گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای «Google Drive» برگزار می شود

کارگاه آشنایی با مجموعه نرم افزارهای «Google Drive» برگزار می شود