مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-05پزشكي

پیش بینی 7 مرکز خدمات جامع سلامت برای انجام واکسیناسیون گسترده در قرچک


فرماندار قرچک از پیش بینی هفت مرکز خدمات جامع سلامت و تجهیز این مراکز برای انجام عملیات واکسیناسیون گسترده علیه کرونا خبر داد.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک از پیش بینی هفت مرکز خدمات جامع سلامت و تجهیز این مراکز برای انجام عملیات واکسیناسیون گسترده علیه کرونا خبر داد.

بهمن خطیبی عصر چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در جلسه نشست کمیته واکسیناسیون شهرستان قرچک بیان کرد: در مراحل اولیه انجام واکسیناسیون، کارکنان بخش های مراقبت از بیماران کرونایی و پاکبانان واکسینه شده اند و به همین ترتیب انجام واکسیناسیون کارکنان سایر بخش های بهداشت و درمان و جمعیت سالمندان بر اساس اولویت گروه سنی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تقویت سامانه سیب برای واکسینه کردن تمامی مقاطع سنی و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند ضروری بوده و نیاز است برای انجام بهتر عملیات واکسیناسیون در شهر و روستاها اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: هفت مرکز خدمات جامع سلامت در نقاط مختلف شهرستان در نظر گرفته شده و در حال تجهیز است تا به محض تأمین واکسن، اقدامات تخصصی به طور گسترده در شهرستان انجام شود.

در این جلسه هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن به جمعیت های اولویت دار، استفاده از منابع موجود ادارات مختلف و هماهنگی بین دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 7 مرکز خدمات جامع سلامت برای انجام واکسیناسیون گسترده در قرچک

پیش بینی 7 مرکز خدمات جامع سلامت برای انجام واکسیناسیون گسترده در قرچک