مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-05سياسي

وحدت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی


فرمانده انتظامی استان گیلان از عزم جدی و وحدت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از عزم جدی و وحدت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با تأکید بر لزوم مقابله جدی با مفاسد اقتصادی و هماهنگی دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای مقابله با هرگونه فساد در نظام اقتصاد و تولید کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید و حمایت از چرخه اقتصادی کشور، تمام امکانات خود را برای شناسایی هرگونه فساد، رانت، احتکار و قاچاق کالا و ارز بکار بسته است.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشف، دستگیری و مقابله با اینگونه جرائم، افزود: علیرغم عمر کوتاه تشکیل پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی در گیلان، شاهد اقدامات بسیار موثر و همه جانبه در شناسایی، دستگیری و انهدام باندهای قاچاق، احتکار و اخلال در نظام تولید و توزیع هستیم و این نشان از عزم جدی نیروی انتظامی برای مقابله با مخلان نظام اقتصادی و تولید داخلی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با انتقاد از برخی جوسازی ها و تخریب عملکرد مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا، خاطرنشان کرد: انجام جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی

وحدت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی