مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-05اقتصادي

ادارات قرچک رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به تعویق نیاندازند


فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی باید درخواست های خود را در سامانه «ستاد تسهیل» ثبت کنند گفت: ادارات قرچک رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به تعویق نیاندازند.

- ، بهمن خطیبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش دما و کاهش منابع آبی در سال جاری و به منظور مصرف بهینه انرژی و کمک به بخش صنعت، هم شهروندان و هم ادارات بایستی در مدیریت و کاهش مصرف آب و برق همکاری لازم را داشته باشند.

خطیبی افزود: شهرک صنعتی و اداره صمت نیز بایستی به منظور اعمال صحیح برنامه های ابلاغی مدیریت مصرف، صنایع را اولویت بندی کرده و به اداره برق اعلام کنند.

وی با بیان اینکه درخواست های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید، بایستی از طریق سامانه تسهیل به نشانی https://tashil.

stsm.

ir ثبت شود گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توانست سال گذشته مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را مرتفع کند و این موضوع امسال نیز با قوت ادامه خواهد داشت و ادارات عضو کماکان باید همکاری لازم را در بحث پشتیبانی و رفع موانع داشته باشند.

فرماندار قرچک بیان داشت: پرونده های پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نباید ابتر بماند و هیچ اداره ای حق ندارد در این خصوص وقت تلف کرده و یا سهل انگاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات قرچک رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به تعویق نیاندازند

ادارات قرچک رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به تعویق نیاندازند