مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-05سياسي

رژیم صهیونیستی بزودی به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد


حزب تمدن اسلامی با برشمردن اهمیت اتحاد مسلمانان تاکید کرد: با وحدت همه مسلمین و بیداری سراسری اسلامی، بزودی این رژیم منحوس و اشغالگر برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد.

- ، حزب تمدن اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: با وحدت همه مسلمین و بیداری سراسری اسلامی، بزودی این رژیم منحوس و اشغالگر برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1400 طبق معمول همه ی سال ها یادآور فکر نورانی و هدایتگر حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام گذاری این روز به نام قدس است که این حرکت انسان ساز و تاریخی هرگز فراموش نشود و ظلم بزرگی که بر قبله اول مسلمین یعنی مسجد الاقصی و سرزمین تاریخی و مسلمان فلسطین با حضور اشغالگر و ددمنشانه صهیونیست ها با حمایت همه جانبه استکبار جهانی رفته است تا رهایی قدس شریف ادامه یابد.

تجاوزات آشکار رژیم اشغالگر قدس و کشتار بی رحمانه مردان و زنان و کودکان فلسطین این رژیم جعلی را به عنوان یک رژیم کودک کش در منظر جهانیان نشان داده است و زود است که با وحدت همه مسلمین و بیداری سراسری اسلامی این رژیم منحوس و اشغالگر برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخته شود و فلسطین عزیز این پاره تن خون آلود پیکر اسلام به دست صاحبان حقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بزودی به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد

رژیم صهیونیستی بزودی به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد